Fredag

Jag var helt slut igår kväll när jag kom hem. Somnade en stund i soffan och gick och la mig tidigt sen på kvällen. Trots det har jag varit rätt trött idag haha. Men det har varit ganska lugnt idag så det har varit rätt skönt. Imorgon smäller det dock och då drar de första repetitionerna igång, kul! Får se om det finns nåt för mig att göra men annars blir det kul att vara där och titta bara. Det är så himla roligt att vara där så det är svårt att bara ta en helg och vara ledig för man vill vara där så att man inte missar något. Men lite ledigt måte man ju ha så vi får väl se hur det blir på söndag.

Tänkte visa er en bild på vårt fantastiska fikabord som alltid är välfyllt. Så himla bra att det finns och alltid jättegott fika. Dock är det lite svårt att hålla sig och inte gå och plocka saker hela tiden haha, tur att det finns frukt i alla fall!

| |
Upp