Fullt ös

Det har verkligen varit fullt ös de senaste dagarna! I måndag var det till en början en ganska lugn dag men framåt kvällen blev det lite att göra vilket var kul. Vi fick hjälpa till att flytta och bära kablage och lite annat som skulle till olika ställen.

Gårdagen blev verkligen lång och vi spenderade 12 timmar med att dra kabel. Faktiskt mycket roligare än det låter. Vi drog fiber-kablar från OB-bussen in till kamerapositionerna i arenan. Så det blev en hel del krypande och fixande.

Idag har det varit lite lugnare igen men vi har fortsatt med kabeldragning. Sen har vi även märkt om kameror och optik med nya fina klistermärken. Fick gå hem lite tidigare idag vilket är skönt för då hinner jag vila upp mig lite inför imorgon. Jag var så himla trött imorse och det märks nu när jag kommit hem att jag är rätt  trött. Tyvärr så har jag inga bilder jag kan visa för vi får inte visa vad som helst för allmänheten innan sändning. Men jag får se till att fota sådant som jag kan lägga upp så blir det inte bara massa text. 

Nu ska jag gå och städa lite för ikväll kommer mina två favorithundar hit!
| |
Upp