Inlåsta nycklar

Det känns som att dagen bara har flygit förbi men ändå känns det inte som att jag har gjort så mycket, knäppt. 

Jag började dagen med lite jobb vilket var behövligt och sen blev det en vända på gymmet. Idag lyckades jag och pojkvännen med att låsa in nycklarna i skåpet vilket så klart var väldigt dumt. Så där stod vi efter vårt pass och kunde inte komma åt våra kläder. Luff började genast att kolla om det gick att dra upp låset på nåt sätt men det gick inte så bra (i så fall hade hela skåpet åkt med vilket var lite onödigt). Så efter att ha funderat lite fram och tillbaka hittade han ett rör i metall och lyckades bända upp låset. Så vi fick ut våra grejer till slut vilket var bra. Vi hade verkligen allt i skåpet, bådas nycklar och sl-kort vilket gjorde att vi inte kunde åka och hämta reservnyckeln till låset och min mobil lpg där så vi kunde inte ringa någon. Aja, det slutade ju bra i alla fall och vi fick lite spänning i vardagen ;)

Sen åkte vi hem till mina föräldrar och spenderade kvällen där med middag. Mycket trevlig kväll, och dag, måste jag ändå säga. Nu ska jag sova och ladda batterierna för en ny dag på praktiken!
| |
Upp