Rundvandring och fika

Ännu en rätt lugn dag har flytit på. På förmiddagen var jag själv av oss tre som är praktikanter från KTH vilket så klart var lite tråkigt. Men jag fick lite plugg gjort innan jag tog lunch med Emma som är en av de andra praktikanterna. Efter lunch dök David och Luff upp och vi var med på det dagliga mötet. Sen fick vi en rundvandring om ljudet av han som är ansvarig för det. Mycket spännande och intressant! Har egentligen inte så mycket mer att berätta om dagen, jag får inte berätta hur mycket som helst heller eftersom mycket är hemligt för alla utanför projektet. Kul är det i alla fall!

Efter praktiken mötte jag och Luff upp min mamma för en fika. Mycket trevligt att få sitta där och bara prata en stund. Nu är jag hemma och ska nog göra iordning lite middag. Imorgon har vi fått sovmorgon så jag ska se till att bara ta det lugnt och vila ut ordentligt. 
| |
Upp